top of page
Search
Writer's pictureUnited European Jews

ציונות

Updated: Jan 18, 2022

הרעיון החדש יחסית של הציונות החל רק לפני כמאה שנה ומאז התנגדה יהדות התורה האמיתית לאידיאולוגיה הציונית. מאבק זה מושרש בשתי הרשעות:

הציונות, על ידי עידוד הקץ המדיני והצבאי של הגולה היהודית, שוללת את עצם קיומה של התפוצות. אנחנו בגלות על פי צו אלוהי ויכולים לצאת מן הגלות אך ורק באמצעות הגאולה האלוהית. כל מאמצי האדם לשנות מציאות מטאפיזית נידונים להסתיים בכישלון ובשפיכות דמים. ההיסטוריה הניבה בבירור את ההוראה הזאת. הציונות לא רק הכחישה את האמונה הבסיסית שלנו בגאולה השמימית היא גם יצרה פסאודו-יהדות הרואה את מהות הזהות שלנו כלאומיות חילונית. לפיכך, הציונות ומדינת ישראל השתדלו בעקביות, באמצעות שכנוע וכפייה, להחליף הבנה אלוהית ומורכזת של תורה בעמיננו בחומרנות מזוינת.

אנו מבקשים לנתק את היהודים ואת היהדות המסורתית מן האידיאולוגיה הציונית על ידי:

מתן תיעוד היסטורי ותומך, שהציונות מנוגדת לחלוטין לתורת היהדות המסורתית באמצעות דברי רבנינו, חז”ל וכתבי הקודש המתנגדים להקמתה של מדינה הקרויה ישראל. מתן תיעוד היסטורי על האופן שבו האידיאולוגיה הציונית ויצירת מדינתם, פעולותיהם ופעולותיהם השפיעו לרעה על העם היהודי במאה השנים האחרונות ועד ימינו. פרסום המאמצים הרבים של יהודים מסורתיים להפגין את התנגדותם לציונות, מאמצים שלעתים מתעלמים מהם כמה כלי תקשורת. לשכנע את אמצעי התקשורת, הפוליטיקאים והציבור לחדול מלהתייחס למדינת ישראל כ’מדינה יהודית ‘, אלא לכנותה מה שהיא:’ המדינה הציונית ‘.

Recent Posts

See All

המשימה שלנו

הרעיון החדש יחסית של הציונות החל רק לפני כמאה שנה ומאז התנגדה יהדות התורה האמיתית לאידיאולוגיה הציונית. מאבק זה מושתת על שתי הרשעות:...

تعليقات


bottom of page